Pesquisar neste blogue

Grumetes que pasan por aquí

Os últimos comentarios

Introdución

Arrrrrrrrrrrrrrrrr, mariñeiro!

Benvidos a esta nova aventura blogueira, que comezo hoxe aquí. Este blog non pretende moito, a verdade. Teño a intención de que sexa o meu vehículo de expresión cara o mundo exterior, dunha maneira xeral, comentando diferentes aspectos da vida e do que pase ó meu redor.

Este é, se non lembro mal, o meu terceiro intento blogueiro, cuarto se temos en conta o meu fotolog. Os anteriores non foron para adiante, xa sea pola miña falla de ganas de actualizaren, ou por outras cousas. Espero e desexo que neste non teña os mesmos problemas, xa que sei que actualizarei este con relativa frecuencia, teño gañas de escribir.

Así e todo, moitas grazas por entraren, e se queres deixarme un comentario, será benvido.

Boa estadía, e benvido.

1 comentarios:

Anónimo disse...

Espero que sexa o principio dunha nova aventura, e que dure moito. Sorte! :)

 
ir arriba