Pesquisar neste blogue

Grumetes que pasan por aquí

Os últimos comentarios

O meu primeiro torneo de poker

O venres pasado, día 13 de xuño, xoguei o meu primeiro torneo de poker en vivo, na Cervecería Penique, nunha das perpendiculares a Xoan Flórez.

Inscribíronse 31 persoas nun torneo de 10€ de buy-in máis unha recompra na primeira hora ou un add-on no primeiro descanso opcional, que agás tres ou catro fixo todo o mundo. Comezando con 2000 puntos, cegas 25/50 e 20 minutos por nivel, convertiuse nunha especie de lotopoker provocado polo pouco tempo dispoñíbel que se tiña. Citados alí ás 22, o torneo en sí comezou unha hora despois.

Estiven cómodo na primeira mesa na que xoguei. Na segunda ou terceira man, vexo AKs dende UTG, e subo 4BB. A cega pequena o ve, o resto se tira. Flop: 4c, 4d, Kh. O turn e un trébol, e o pot xa é bastante grande. O river é o Kc, o que me da o full, e o tipo entra all-in. Vexoo, pensando en que tiña cor. Efectivamente, ensina J10c, ensino o full e o tío vai facer a recompra.

Unha rolda despois, vexo 1010 dende UTG+1. Subo 4BB, e hai unha resubida dende o button, que xa estaba shortstack, e outra dende a cega pequena. Eran dous xogadores bastante agresivos preflop, así que despois de pensalo un pouco, decido tirarme, e eles dous acaban all-in preflop, ensinando AQo e par de ases. Ben tirado. Ningunha das dúas mans mellora coas comunitarias, aínda que sí sairía outro 10.

Un rato despois, e co meu stack xa polos 6000 con add-on incluído desmontan a nosa mesa, quedando unhas 18 persoas. Nesa mesa, o principio tamén me atopo cómodo, até que se van dous fóra e traen ós dous chipleaders ó mesmo tempo, e os poñen con posición sobre min. Así que decido xogar máis tight, e semella que o resto da mesa pensou o mesmo, porque convertiuse nunha loita entre eles, até que un deles foise. Un par de manos de farol, e non fixen nada máis que robar unhas cegas, cando de súpeto vexo ases negros na miña man, estando en MP1. Lanzo all-in de cara, e a cega grande o ve con AJo. Non melloran, e elimino ó tipo. Pouco despois, xa só quedaban 7 persoas, así que mesa final.

Na mesa final, entro con preto de 10000 puntos. Na primeirísima man, entranme K10 en MP2. Subo e mo ven. Flop: AQ10 rainbow, que me da proxecto gutshot de escaleira e low pair. Volvo a subir, e o que mo viu, o chipleader da outra mesa, e lanza all-in. Após pensalo un bó rato, o vexo, Tiña dobres A10. Pero o turn trae a miña escaleira, e dobro, poñendome preto dos 20000 e nunha posición cómoda para afronta-la burbulla, que tras unha hora, rompe. Quedamos os 5 dos premios. Cando quedabamos 4, veu a man que me deixou tocado, e que foi moi semellante a anterior coa que me dobrei. Q10o na man en cutoff. Subo a 4000 e me resube Ricardo a 10000 dende a cega pequena, o organizador do torneo, un xogador moi tight. Vimos o flop: AJ10 rainbow. Ambos check. O turn trae unha blank. Aposto 5000 e el lanza all-in. Quédabanme 5000 detrás, e despois de poñelo en AQ, AK, AJ ou incluso par de ases, decido tiralas, xa que Alber, que viña comiho, estaba moi short e xa lle quedaba pouco. De feito, dous mans despois, Ricardo botao cun par de ases limpeados dende a cega pequena.

Quedamos 3, Ricardo, Bea (a moza do fillo de Juan Maceiras, o que ganou o pasado Sunday Millon e o Warm Up). E as cegas xa eran 1/4 do meu stack, así que cando vexo A9 lanzo all-in de cara, que non mellora ante o AJ de Ricardo que flopea dobres parellas. Resultado final: 3º e 114 euros de premio. A gañadora final foi Bea.

Moi boa experiencia, a verdade, e coñecer a xente que comparte a túa aficción en Coruña é sempre interesante.

0 comentarios:

 
ir arriba