Pesquisar neste blogue

Grumetes que pasan por aquí

Os últimos comentarios

A miña xornada electoral

Hoxe é día de eleccións.

En Galiza só houbo eleccións locais, á diferenza das chamadas comunidades non históricas, nas que tamén hai autonómicas.

Eu, como cidadán d'A Coruña, exercín o meu dereito ó voto. Pero esta vez, fíxeno dunha maneira diferente, pois non me adiquei simplemente a darlle o DNI e o sobre ó Presidente da mesa electoral.

A miña historia comeza ás 7:40 da mañá na parada do autobus da Praza de Pontevedra após dunha noite de marcha. Mentres estaba a agardar polo bus vermello, ollei o reloxo, e decateime de que os colexios electorais estaban a piques de abrir.... ou iso cría, alomenos. Así que pensei que sería mellor ir votar xa e durmir todo o día.

Cheguei ás 8 clavadas ó Instituto de Adormideras, crendo que ía poder votar e ir durmir. Pero non, ás votacións comezaban ás 9, así que decidin quedar e ver como era todo o proceso de conformación das mesas electorais. 5 minutos despois aparecía o primeiro interventor, un do Partido Popular. Desexeille boa sorte, e dixenlle que lles ía votar a eles, a ver que me dicía. Deume a man, e díxome que daba gusto ver como a xuventude se mobilizaba para votar por España. Escapouseme unha lixeira gargallada.

Mentres se conformaban as mesas e a maioría dos suplentes marchaban do instituto cun aire e unha faciana de alivio, ían chegando os demáis interventores dos partidos. Resulta que un dos do BNG é Breixo, un dos responsábeis de Galiza Nova n'A Coruña, veciño e amigo meu da infancia. Falo con él, e ten problemas para votar porque é interventor da mesa na que lle tocaría facer efectivo o seu dereito, ou algo así. Vaise a solucionalo, e eu saio a fumar un cigarro fóra.

Mentres estaba a papar frío, absorto nos meus pensamentos, dentro están a montar as cabinas electorais. Son preto das 8:40, e as forzas da orde fan por primeira vez a súa aparicion. En concreto, chega un policía nacional, que entra e inmediatamente volta a saír cunha bolsa de deportes que leva a un coche. Cando regresa, paroo e preguntolle cal é a súa función no colexio, ó que me contesta (nun perfecto galego, o que é de agradecer) que el só tiña que vixiar que todo fora correcto e que non houbera incidentes; así como vixia-las papeletas.

Volta cara dentro, e eu, que xa rematara o cigarro, volto con él, e sitúome xunto a unha das cabinas electorais vendo todo o que esta a pasar. Miro a ver que papeletas colocaron, e resulta que nunha das dous non hai ningunha, e noutra só están as do PPdeG, BNG, ERG, PG, CDS e Partido Humanista, faltando as do PSdeG-PSOE, EU, CORCOBA2007 e PUM+J. O primeiro interventor que vén a comprobalas é o do BNG, que non din nada, igual que ó do PP, e, sorprendentemente, a do PSOE, que ó ver que a súa papeleta non está, move a testa e marcha. Son as 8:55, e todo seguía igual. Ten que ser unha cidadá normal e corrente, o que decida colocar tódalas papeletas ben. Falo con ela, e me dí que aínda que ela sabía que o primeiro ía ser alguén que chegara de marcha, o resto na mesa cría que ía ser algún ancian madrugador.

As 9 en punto. Preparo o meu voto, que vai para Quique Tello. Após uns minutos, Breixo faime un xesto coa testa, o que significa que xa podo ir votar. Son o primeiro en todo o colexio. En vez do DNI, saco a tarxeta do bus sen querer, o que ocasiona as risas da mesa. Por fin o atopo e llo dou ó Presidente da mesa, que introduce o meu voto na urna, ó mesmo tempo no que Breixo me tira unha foto co seu móbil. Desexolles sorte a todos, e por fin marcho a durmir.


1 comentarios:

maybe_baby disse...

La tuya si que era una borrachera.. .. ..jajaja, afortunadamente yo a esas horas ya estaba en casa dormidita, que mi derecho al voto también estaba vigente a las 5 de la tarde y mi pobre barriguita me agradecio unas horitas de sueño.. .. ..


Por cierto, lo del bus no me lo habías contado.. .. .. Querías acaso evitar la serie de puteos que te van a caer a partir de ahora???



muchos besitos, meu rei, jejeje

 
ir arriba