Pesquisar neste blogue

Grumetes que pasan por aquí

Os últimos comentarios

300

Hostias, hostias e máis hostias.

Iso é 300, o filme baseado na banda deseñada de Frank Miller que se estreou fai unha semana.

Visual e fotograficamente espectacular, ven sendo o mesmo de sempre nestas cintas que Hollywood trae agora: sangue, suor e lágrimas no senso máis estricto das palabras.

Porén, a historia non é mala do todo, a mágoa é que se centre na batalla en sí máis que nas relacións personais das personexes, que non quedan ben definidas.

Recomendo como moito que a vexades na casa, porque eu creo que non paga a pena pagar por ela. Iso sí, se gostades duns bos efectos visuais, ide a vela.

2 comentarios:

maybe_baby disse...

Pos yo soy de la opinión de que es una peli para ver en el cine, pues es donde mejor se disfruta de la estética y los efectos de la peli.

Será que yo no pagué los 6 euros del cine, o porque sabía a lo que iba, pero yo no me arrepiento de verla donde la vi.

De todas formas hay que tener algo claro, ni caso a la historia porque no tiene nada que ver con la realidad.

Ah, y no me saltes con lo del lagrimeo, que yo soy así siempre.

maybe_baby disse...

PD: si no te importa, borra la segunda "de la peli", que no me fije y me doy vergu.

Gracias

 
ir arriba