Pesquisar neste blogue

Grumetes que pasan por aquí

Os últimos comentarios

Paintball

Inxección de adrenalina e desestresante. Pegarlle un bolazo de pintura a alguén mentres estás agochado nunha trincheira non ten prezo. Bueno, sí que o ten, é de 28,30 €, que foi o que me custou a miña primeira experiencia no paintball que acaban de abrir n'A Coruña cidade.

É un campo pequeno, duns 1500 metros cadrados, pero xa está outro en construcción máis grande. Está sito na parte de arriba d'Os Rosais, na carretera para o Monte de San Pedro.

Semella que paseniño van poñendo cousas decentes na cidade, aínda que sexan pequenas.

1 comentarios:

maybe_baby disse...

Decentes sí, pero caras también, aunque la verdad no me importó nada no salir a cambio de un plan de paintball y churrascada!!!

La verdad es que no me extraña que me quedase mimiditaaa!!

 
ir arriba